:::CARA PEMBAYARAN:::

MAYBANK AKAUN / 101049166714 /HAWA BINTI JALIL

p/s: Penghantaran barang (charge courier)di kenakan sebanyak RM10 .Untuk kawasan semenanjung malaysia dan RM15 untuk Sabah Sarawak (tertakluk pada terma dan syarat).

16 December 2010

Kosmetik Carino


Carino
Pencerah Kulit Semulajadi Beraura

WorldWellness telah mencipta satu pencapaian unik dengan menggabungkan produk-produk individu supaya berfungsi bersama dengan baik sambil mengutamakan kandungan semulajadi. Setiap produk Reijuva Carino berupaya menghasilkan keputusan profesional dengan berfungsi secara sistematik untuk membantu anda kelihatan lebih muda, sihat dan lebih cantik.
Reijuva Carino adalah penjagaan kulit profesional beraura yang diadun dengan AFA III (Aura Aktif Segar) satu ramuan istimewa yang menggunakan bunga Saffron, satu-satunya rempah termahal di dunia yang digunakan dalam terapi kecantikan sejati.

Reijuva Carino Cleanser : AFA401-01 (120ML) RM69.00 WM, RM79.00 EM
Menghilangkan kotoran, sel kulit mati dan solekan.

Reijuva Carino Toner AFA402-01 (120ML) RM69.00 WM, RM79.00 EM
Membantu mengimbangkan kulit anda dengan menghadkan produksi ’sebum’ berlebihan, mengetatkan rongga kulit serta mengekalkan tahap pH kulit.

Reijuva Carino Day Cream & Sun Protection AFA403-01 (30ML) RM148.00 WM, RM158.00 EM
Memberikan perlindungan semulajadi dari sinaran matahari serta sinaran berbahaya UVA dan UVB sambil mencerah dan melicinkan kulit anda.

Reijuva Carino Night Cream AFA404-01 (30ML) RM148.00 WM, RM158.00 EM
Membantu anda mempunyai kulit yang lebih lembut, lebih cerah dan berseri-seri.
Testimoni
Bermula dari menggunakan salah satu produk dari Indonesia, wajah saya mengalami komplikasi dimana wajah saya menjadi bengkak setelah menggunakannya selama setahun. Setelah seminggu mencuba Carino, saya dapat melihat perubahannya. Pada minggu kedua, wajah yang kusam telah bertukar menjadi putih dan bersih. Saya juga tidak perlu menggunakan bedak asas kerana sudah memadai hanya menggunakan Carino Day Cream.

Suziana Mohd Yamin
Selama 2 minggu saya menggunakan set Carino® parut bisul di pipi dan parut kesan cakaran kucing di hidung dan juga di pipi semakin menghilang!

Johaini binti Ab. Jalal, 34 Tahun
Dulu wajah saya mempunyai masalah jerawat dan warna kulit wajah yang tidak sekata. Selepas menggunakan set Carino®, muka saya semakin cerah dan berseri-seri. Jerawat saya juga mula menghilang. Saya selalu percaya kesihatan dalaman juga penting maka saya minum Rx-Water® dan mengambil 7 Haven® capsules untuk kesihatan yang sejahtera.

Shawnee Choo, 30 Tahun
Saya memang suka berenang dan selalu terkena cahaya matahari. Muka saya mempunyai banyak jeragat. Kadang kala saya malu nak berjumpa dengan kawan. 6 bulan lepas, kawan saya menghadiahkan satu set Carino® basic set untuk saya. Selepas 3 bulan menggunakannya, saya dapat perhatikan perubahan pada wajah saya, ia lebih lembut, licin dan kedutan pun berkurangan.


No comments: